یادداشت حاج ماشاالله عابدی در مورد شهید داود عابدی

20 خرداد 1393 در 7:43ب.ظ

با توجه به اینکه شهید داود عابدی از بستگان نزدیک اینجانب است و پدرشان در منزل ما و تحت کفالت پدر و مادر این حقیر بزرگ شده و با همت مرحوم پدر ما ازدواج کردند طبیعی است که شهید داود عابدی را از بدو تولد میشناسم.

از طفولیت و همراه برادر شهیدش حمید به اتفاق پدر بزرگوار و مرحومشان هیئت می آمدند ، با ما سینه میزدند و عزاداری میکردند و بسیار به اهل بیت علیهم السلام علاقه مند بودند و اواخر هم مداحی میکرد و از خواننده های جبهه و جنگ بود. هیئت محبان المرتضی که در حال حاضر توسط محمود ژولیده اداره میشود از باقیات الصالحات داود عابدی است .
از جمله خاطراتی که از شهید داود دارم اینکه یک روز آمده بود مدرسه امام عصر علیه السلام و میگفت پدرم گفته است بیا در مغازه مشغول کسب و کار شو ، میگفت چه کار کنم . بنده عرض کردم اگر شما جبهه را رها کنی ممکن است بعضی به تبع شما این کار را بکنند و این به صلاح انقلاب نیست ، شهید داود کاملا پذیرفت و در موقعیت خاصی که تازه صاحب فرزند شده بود آنقدر در جبهه جنگید و مجاهده کرد و در کنارش توسلات بسیار انجام داد تا شهید شد و قبل از ایشان هم برادرش حمید شهید شده که برای بنده پیغام فرستاد که گویا حمید شهید شده . روح هردوشان و همه شهدا شاد و انشا الله با امام حسین علیه السلام محشور شوند .
التماس دعا – ماشاالله عابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *